Elimäen Puustelli ry on perustettu Elimäen kunnassa joulukuussa 1988. Toiminta alkoi n. 8 000 asukkaan kunnassa. Vuonna 2009 toiminta-alue laajeni kuntaliitoksen myötä kattamaan uuden Kouvolan kaupungin alueen.Yhdistyksellä on kaksi toimipistettä ja ne sijaitsevat Elimäen kirkonkylällä ja Korian taajamassa.  Korian palvelukeskus on kaupungin keskustan välittömässä läheisyydessä. Elimäen palvelukeskus on Elimäen kirkonkylän tuntumassa maalaismaisemien ympäröimänä.

Korian palvelukeskus ilta-auringossa

Yhdistyksen henkilöjäsen määrä on tällä hetkellä yli 100 henkilöä ja muutama yhdistysjäsen.

Anne And, Toiminnanjohtaja
anne.and@elimaenpuustelli.fi

Jarna Saloranta, Hoitotyön esihenkilö
jarna.saloranta@elimaenpuustelli.fi                     puh. 040 0819 107